Nakup v spletni trgovini
Uporabnik lahko nakup v spletni trgovini opravi kot registriran ali neregistiran uporabnik. Registracija računa uporabniku omogoča hitrejše nakupovanja, spremljanje statusa naročila ter pregled nad zgodovino naročil.
Pred opravo nakupa so kupcu na voljo naslednje informacije:
- identiteta podjetja in kontaktne podatke podjetja,
- bistvene značilnosti blaga oz. storitev,
- rok dobave, pogoji dostave izdelka in načini plačila,
- pregled nad ceno izdelka – cena je predstavljena z vključenim DDV , dostopna je tudi končna cena, ki vključuje morebitne stroške (npr. dostava),
- informacije o možnosti odstopa.
Cenovna politika
Vse cene na spletni trgovini so v EUR in vsebujejo DDV. V spletni trgovini se prodaja zgolj znižano blago, zato se pri izdelku pojavljata dve ceni:
Redna cena izdelka je cena, po kateri se izdelek prodaja, preden je uvrščen v prodajo spletne trgovine. Redna cena je prikazana ob izdelku in označena tako, da je prečrtana.
Znižana cena izdelka je cena, po kateri se izdelek prodaja v spletni trgovini in predstavlja ceno, ki jo za izdelek plača kupec.
MPC* »maloprodajna priporočena cena«: maloprodajna cena (z vračunanim DDVjem); priporočena maloprodajna cena proizvajalca .
Pogodba in naročilo z obveznostjo plačila
Cena izdelka z DDV in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. O vseh podatkih o vašem spletnem naročilu boste obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na info@swissbed.si.
Pogodba o nakupu je sklenjena med kupcem in ponudnikom, ko kupec opravi nakup na spletni strani www.swissbed.si, ter od ponudnika prejme potrdilo v elektronski obliki na njegov elektronski naslov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu ob nakupu izdelka zagotovil sledeče informacije:
- identiteto podjetja
- pošta in telefon
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
- informacije o dobavi in dobavljivost izdelkov
- jasno označene cene
Nakupna pogodba je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo.
Svojo zahtevo sporočite na info@swissbed.si
Način plačila
Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.
Na voljo so vam številni načini plačila:
- Z gotovino ob prevzemu
- S plačilno oziroma kreditno kartico
- Paypal
- Predračun
- Na obroke
Možnost odstopa od pogodbe
V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev.
Obvestilo o odstopu lahko predložite na obrazcu in ga izpolnjenega pošljete po e-pošti na info@swissbed.si . 14-dnevni rok ali 180 dnevni podaljšani rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.
Zahtevo za odstop od pogodbe lahko uveljavljate tudi brez obrazca, tako da nas kontaktirate na zgornji e-mail naslov.
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu . Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelkov, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo izdelkov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Naslov za vračilo izdelkov: Swiss+Bed, Brnčičeva 39, 1231 Ljubljana
180 noči testnega obdobja
Želimo, da se zbujate naspani in da ste s svojim ležiščem kar najbolj zadovoljni, zato vam ponujamo edinstveno priložnost – po 180 nočeh pri nas kupljeno neustrezno ležišče zamenjate z novim ali vam vrnemo kupnino (dobropis)!
Telo potrebuje nekaj časa, da se prilagodi novemu ležišču in naši strokovnjaki to dobro vedo. Če vam pri nas kupljena žepkasta vzmetnica po 45 nočeh uporabe ne ustreza, vam jo naši strokovnjaki z ustreznejšim ležiščem zamenjajo hitro in enostavno ali vam vrnemo kupnino (dobropis)!
Vrnjena ležišča bodo v skladu s standardi zavržena oziroma vrnjena dobavitelju.
Kaj moramo upoštevati pri sodelovanju v testnem obdobju?
Če vam pri nas kupljeno ležišče po 180 nočeh od prevzema artikla ne ustreza, vam ga zamenjamo z ustreznejšim ali vrnemo kupnino (dobropis).
Pogoji sodelovanja v testnem obdobju:
- Ob menjavi ležišča je potrebno priložiti originalen račun.
- Pred uveljavljanjem testnega obdobja morate spati na ležišču vsaj 90 noči (v času od prevzema artikla). Le tako se vaše novo ležišče lahko popolnoma prilagodi vašemu telesu. Če boste po koncu testnega obdobja mnenja, da vam ležišče ne ustreza, ga lahko zamenjate z drugim ležiščem v enaki velikosti po vaši izbiri.
- V času testnega obdobja morate obvezno uporabljati zaščito za vzmetnico, saj umazanih in poškodovanih ležišč žal ne moremo zamenjati.
- Če je vaše novo izbrano ležišče dražje od predhodnega testnega ležišča, je potrebno doplačati razliko v vrednosti ležišča.
- V kolikor je novo izbrano ležišče cenejše od predhodnega, razlike v vrednosti ne vračamo, lahko pa razliko izkoristite za nakup drugih artiklov iz naše široke ponudbe.
- Testno obdobje se lahko koristi enkratno, vaše testno ležišče lahko pod navedenimi pogoji testnega obdobja zamenjate samo enkrat.
- Testno obdobje ne krije ostalih nepravilnosti, ki so predmet garancije s strani proizvajalca oziroma uvoznika.
- Pogoji dostave so skladni s standardnimi pogoji dostave. V kolikor se spremenijo, je o spremembi potrebno obvestiti naše prodajno osebje.
- Pravica do testnega obdobja ni prenosljiva in se nanaša samo na prvotnega kupca ležišča. Pogoji testnega obdobja nimajo vpliva na vaše standardne pravice, ki so določene z Zakonom RS.
- Pogoji testnega obdobja veljajo izključno na področju Republike Slovenije.
- Ob vračilu vzmetnice imate obveznost plačila reciklažne takse, ki ima standardno višino v znesku 79 EUR na vzmetnico. Ta določba je uvedena z namenom spodbujanja okoljske odgovornosti in trajnostnega ravnanja s starimi vzmetnicami. Reciklažna taksa je namenjena kritju stroškov razgradnje in recikliranja materialov, ki sestavljajo vzmetnico, ter spodbujanju proizvajalcev in potrošnikov k izbiri trajnostnih alternativ pri nakupu novih vzmetnic. Gre za pomemben ukrep za zmanjševanje obremenitve okolja, saj omogoča ponovno uporabo materialov in preprečuje, da bi stare vzmetnice končale na odlagališčih. Plačilo reciklažne takse je del zakonodaje, ki spodbuja recikliranje in trajnostno ravnanje z odpadki. S tem prispevate k ohranjanju naravnih virov, zmanjšanju obremenitve okolja ter bolj trajnostnemu ravnanju s starimi vzmetnicami. Pri vračilu vzmetnice je torej pomembno, da se zavedate te obveznosti in prispevate k ohranjanju okolja ter trajnostnemu razvoju. Plačilo reciklažne takse je ključni korak k bolj trajnostni prihodnosti, ki spodbuja trajnostno ravnanje s starimi vzmetnicami in zmanjšuje negativne vplive na okolje.
- je artikel nepravilno šivan, poškodovan ali nepravilno uporabljen;
- je bil artikel poškodovan po dostavi s strani stranke;
- je bil artikel umazan iz kateregakoli razloga;
- v določenih primerih lahko dobavitelj pošlje pristojno osebo v pregled ležišča na dom stranke. V tem primeru bo odločitev pristojne osebe dokončna. Kjer popravilo ležišča ni možno, vam bomo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov omogočili zamenjavo s podobnim produktom iz naše ponudbe. Če je vaše novo izbrano ležišče dražje od predhodnega testnega ležišča, je potrebno razliko v vrednosti doplačati. V kolikor je novo izbrano ležišče cenejše od predhodnega, vam bomo razliko povrnili, kot je to določeno z Zakonom o varstvu potrošnikov v primerih reklamacije.
Vračilo blaga za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga in testnega obdobja na vzmetnice ni možno uveljavljati, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.
Opozorila:
- Ob ustrezni uporabi ležišča bodo materiali v ležišču ostali nespremenjeni. Kot posledica prilagajanja za ležišča se debelina in trdnost lahko ob normalni uporabi zmanjša do 10 %, kar se ne obravnava kot tovarniška napaka. Za takšno zmanjšanje debeline ali trdnosti, proizvajalec s to garancijsko izjavo ne jamči.
- Pri dimenzijah ležišč je zaradi elastičnosti materialov toleranca +/-2 %. Ležišče znotraj te tolerance se ne obravnava kot ležišče z napako. Do takšnih odstopanj lahko pride tudi po daljšem času uporabe. V teh primerih prodajalec s to garancijsko izjavo ne prevzema jamstva.
- Pri prevleki ležišča prihaja do vidnih sprememb na tkanini, kar je normalna posledica uporabe izdelka in ne vpliva na funkcionalnost izdelka.
- V primeru reklamacije si prodajalec pridržuje pravico do strokovnega pregleda ležišča, kjer se ugotovi stanje in vzrok napake.
- Napake kot so napake šivov, morebitni madeži in drugi madeži, ki ne vplivajo na funkcionalnost ležišča, morajo biti v obliki pritožbe, pisno poslane v roku 30 dni od dneva prevzema ležišča.
- v primeru napake zaradi neprimernega ravnanja s proizvodom (sila, preobremenitev, spremembe, povzročene s strani kupca),
- pomanjkljivosti, ki so posledica naravne obrabe,
- v primeru, da ležišče ni bilo uporabljeno na ustreznem posteljnem dnu,(Ustrezno posteljno dno mora imeti vsaj 24 prožnih letvic (pri dolžini 200 cm)
- če kupec ne predloži kopije računa in pripadajočega garancijskega lista,
- v primeru poškodb mora biti proizvod zaščiten pred poškodbami in umazanijo. Če proizvod ni zaščiten, lahko proizvajalec zavrne zahtevo za zamenjavo ali popravilo.
Navedba neobstoja pravice do odstopa od pogodbe
Peti odstavek 43.č člena ZVPot določa:
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka (to je pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pri katerih ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. ) tega člena pri teh pogodbah:
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
- sklenjenih na javnih dražbah;
- pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
- o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
- o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«.
Stvarne napake?
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverjanje primernosti izdelka
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Odgovornost za stvarne napake
Ponudnik mora kupcu izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka na izdelku odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen.
Kupec, ki je pravočasno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Reklamacije in informacije
V primeru, da ima blago napako, potrošnik lahko blago reklamira. Vrnjeno blago mora biti čisto, nepoškodovano, brez madežev, sicer ga ponudnik ni dolžan sprejeti in bo na stroške pošiljatelja vrnjen kupcu. Vračilo izdelka je potrebno predhodno najaviti na info@swissbed.si. Poslali vam bomo reklamacijski zapisnik, katerega prosimo, da v celoti izpolnite, saj predstavlja ključni dokument za uspešno reševanje reklamacije in je obvezen del vrnjene pošiljke.
Že prejeto blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Zato potrošniku ni dovoljeno kakršnokoli preizkušanje blaga, ampak le takšno kot bi mu bilo dovoljeno, če bi blago kupil v fizični trgovini.
Odstop od naročila pred dostavo
V primeru napake pri naročanju izdelkov preko www.swissbed.si lahko kupec naročilo prekliče pisno na e-mail naslov: info@swissbed.si.
V primeru naročila po meri, odstop ni možen! Za naročilo po meri, velja naročilo vzmetnic vseh velikosti ki niso standardne.
Standardne mere vzmetnic:
Izdelki, ki jih ni na zalogi
Ponudbe in akcije
Informativne vsebine
Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini www.swissbed.si. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno, razen, če je drugače navedeno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.
KANES d.o.o. ne odgovarja za zgoraj navedene nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala.
Obveza odgovornosti
KANES d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da KANES d.o.o. v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe KANES d.o.o. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@swissbed.si.
Zbiranje osebnih podatkov
Pri delovanju spletne trgovine prihaja tudi do zbiranja in obdelave osebnih podatkov uporabnikov. Upravljavec takšnih osebnih podatkov je je KANES d.o.o.
Več o obdelavi osebnih podatkov, namenih zbiranja, pravni podlagi in zaščitnih ukrepih, ki jih uporabljamo vam je na voljo v naši politiki zasebnosti.
Pritožbe in spori
Podjetje KANES d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. KANES d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže po elektronski pošti na info@swissbed.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@swissbed.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. KANES d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si KANES d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru spora pred sodiščem je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje KANES d.o.o.v, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Omejitev odgovornosti
Prav tako prodajalec ne zagotavlja nemotene uporabe spletne trgovine, pri čemer se zavezuje morebitne napake oz. nedelovanje odpraviti v najkrajšem možnem času. Spletna trgovina je uporabnikom ponujena v obliki ˝takšna, kakršna je˝. Prodajalec ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitne posledice, ki bi nastale zaradi napake ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Prodajalec ne jamči za točnost in zanesljivost podatkov na spletni strani. Uporabnike pozivamo, da nam, v kolikor opazijo napako na naši spletni strani, to sporočijo na: info@swissbed.si.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina www.swissbed.si je last prodajalca KANES d.o.o. Vse vsebine, objavljene na spletni strani www.swissbed.si so last prodajalca. Prepovedana je vsakršna uporaba teh vsebin, ne glede na obliko (tekst, slikovni material, video material) in razlikovalnih znakov prodajalca. Prepovedano je kakršnokoli razmnoževanje, prepisovanje, distribuiranje ali kakršnokoli razširjanje vsebin in razlikovalnih znakov brez izrecnega soglasja prodajalca.