Splošni pogoji spletne trgovine Swiss+Bed so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Svetujemo vam, da pred uporabo spletnih strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani swissbed.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine Swissbed.si. Ti splošni pogoji zavezujejo vse uporabnike, ki želijo v spletni trgovini opraviti nakup. Uporabnik z opravo nakupa potrjuje, da je seznanjen in v celoti razume splošne pogoje. Uporabnik z opravo nakupa sprejme te splošne pogoje. Pred opravo nakupa te splošne pogoje pozorno preberite. V kolikor se s temi pogoji, v celoti ali deloma, ne strinjate, nakupa v spletni trgovini ne boste mogli opraviti. S sprejemom teh splošnih pogojev je med vami in lastnikom spletne trgovine sklenjena veljavna pogodba. Uporabnika opozarjamo, da so sestavni del teh splošnih pogojev tudi plačilni pogoji in dostava. Z opravo nakupa uporabnik v celoti sprejema tudi določila plačilnih pogojev in dostave. Spletna trgovina je v lasti in z njo upravlja podjetje:

KANES d.o.o.

Brnčičeva ulica 39
1231 Ljubljana - Črnuče

Nakup v spletni trgovini

Uporabnik lahko nakup v spletni trgovini opravi kot registriran ali neregistiran uporabnik. Registracija računa uporabniku omogoča hitrejše nakupovanja, spremljanje statusa naročila ter pregled nad zgodovino naročil.

Pred opravo nakupa so kupcu na voljo naslednje informacije:

Uporabnik je dolžan, preden zaključi nakup, potrditi naročilo. S potrditvijo naročila uporabnik sprejme te splošne pogoje z vsemi sestavnimi dokumenti.

Cenovna politika

Vse cene na spletni trgovini so v EUR in vsebujejo DDV. V spletni trgovini se prodaja zgolj znižano blago, zato se pri izdelku pojavljata dve ceni:

Redna cena izdelka je cena, po kateri se izdelek prodaja, preden je uvrščen v prodajo spletne trgovine. Redna cena je prikazana ob izdelku in označena tako, da je prečrtana.

Znižana cena izdelka je cena, po kateri se izdelek prodaja v spletni trgovini in predstavlja ceno, ki jo za izdelek plača kupec.

MPC* »maloprodajna priporočena cena«: maloprodajna cena (z vračunanim DDVjem); priporočena maloprodajna cena proizvajalca .

Pogodba in naročilo z obveznostjo plačila

Cena izdelka z DDV in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. O vseh podatkih o vašem spletnem naročilu boste obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na info@swissbed.si.

Pogodba o nakupu je sklenjena med kupcem in ponudnikom, ko kupec opravi nakup na spletni strani www.swissbed.si, ter od ponudnika prejme potrdilo v elektronski obliki na njegov elektronski naslov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu ob nakupu izdelka zagotovil sledeče informacije:

Nakupna pogodba je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo.

Svojo zahtevo sporočite na info@swissbed.si

Način plačila

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.

Na voljo so vam številni načini plačila:

Možnost odstopa od pogodbe

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev.

Obvestilo o odstopu lahko predložite na obrazcu in ga izpolnjenega pošljete po e-pošti na info@swissbed.si . 14-dnevni rok ali 180 dnevni podaljšani rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.

Zahtevo za odstop od pogodbe lahko uveljavljate tudi brez obrazca, tako da nas kontaktirate na zgornji e-mail naslov.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu . Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelkov, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo izdelkov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Naslov za vračilo izdelkov: Swiss+Bed, Brnčičeva 39, 1231 Ljubljana

180 noči testnega obdobja

Želimo, da se zbujate naspani in da ste s svojim ležiščem kar najbolj zadovoljni, zato vam ponujamo edinstveno priložnost – po 180 nočeh pri nas kupljeno neustrezno ležišče zamenjate z novim ali vam vrnemo kupnino (dobropis)!

Telo potrebuje nekaj časa, da se prilagodi novemu ležišču in naši strokovnjaki to dobro vedo. Če vam pri nas kupljena žepkasta vzmetnica po 45 nočeh uporabe ne ustreza, vam jo naši strokovnjaki z ustreznejšim ležiščem zamenjajo hitro in enostavno ali vam vrnemo kupnino (dobropis)!

Vrnjena ležišča bodo v skladu s standardi zavržena oziroma vrnjena dobavitelju.

Kaj moramo upoštevati pri sodelovanju v testnem obdobju?

Če vam pri nas kupljeno ležišče po 180 nočeh od prevzema artikla ne ustreza, vam ga zamenjamo z ustreznejšim ali vrnemo kupnino (dobropis).

Pogoji sodelovanja v testnem obdobju:

Testno obdobje ne velja v primerih ko:
Če imate v zvezi s testnim obdobjem za nas še kakšno vprašanje, vas vabimo, da se zglasite v naši poslovalnici ali pa nam pišete na info@swissbed.si.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga in testnega obdobja na vzmetnice ni možno uveljavljati, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Opozorila:

Garancija ne velja:

Navedba neobstoja pravice do odstopa od pogodbe

Peti odstavek 43.č člena ZVPot določa:

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka (to je pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pri katerih ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. ) tega člena pri teh pogodbah:

Stvarne napake?

Kdaj ima izdelek stvarno napako?

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik mora kupcu izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka na izdelku odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen.

Kupec, ki je pravočasno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

Uveljavljanje stvarne napake Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Naslov za vračilo izdelkov: Swiss+Bed, Brnčičeva 39, 1231 Ljubljana. Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@swissbed.si

Reklamacije in informacije

V primeru, da ima blago napako, potrošnik lahko blago reklamira. Vrnjeno blago mora biti čisto, nepoškodovano, brez madežev, sicer ga ponudnik ni dolžan sprejeti in bo na stroške pošiljatelja vrnjen kupcu. Vračilo izdelka je potrebno predhodno najaviti na info@swissbed.si. Poslali vam bomo reklamacijski zapisnik, katerega prosimo, da v celoti izpolnite, saj predstavlja ključni dokument za uspešno reševanje reklamacije in je obvezen del vrnjene pošiljke.

Že prejeto blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Zato potrošniku ni dovoljeno kakršnokoli preizkušanje blaga, ampak le takšno kot bi mu bilo dovoljeno, če bi blago kupil v fizični trgovini.

Odstop od naročila pred dostavo

V primeru napake pri naročanju izdelkov preko www.swissbed.si lahko kupec naročilo prekliče pisno na e-mail naslov: info@swissbed.si.

V primeru naročila po meri, odstop ni možen! Za naročilo po meri, velja naročilo vzmetnic vseh velikosti ki niso standardne.

Standardne mere vzmetnic:

Izdelki, ki jih ni na zalogi

V izrednih primerih je mogoče, da katerega izmed izdelkov ni več na zalogi, kar bo vidno pri samem izdelku. Če želite vedeti, kdaj bo izdelek ponovno na zalogi, nam pišite na info@swissbed.si.

Ponudbe in akcije

Aktualne ponudbe in akcije veljajo samo na spletni trgovini www.swissbed.si. Popusti in različne akcije se med seboj ne seštevajo.

Informativne vsebine

Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini www.swissbed.si. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno, razen, če je drugače navedeno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

KANES d.o.o. ne odgovarja za zgoraj navedene nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala.

Obveza odgovornosti

KANES d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da KANES d.o.o. v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe KANES d.o.o. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@swissbed.si.

Zbiranje osebnih podatkov

Pri delovanju spletne trgovine prihaja tudi do zbiranja in obdelave osebnih podatkov uporabnikov. Upravljavec takšnih osebnih podatkov je je KANES d.o.o.

Več o obdelavi osebnih podatkov, namenih zbiranja, pravni podlagi in zaščitnih ukrepih, ki jih uporabljamo vam je na voljo v naši politiki zasebnosti.

Pritožbe in spori

Podjetje KANES d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. KANES d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže po elektronski pošti na info@swissbed.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@swissbed.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. KANES d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si KANES d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru spora pred sodiščem je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje KANES d.o.o.v, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Omejitev odgovornosti

Prav tako prodajalec ne zagotavlja nemotene uporabe spletne trgovine, pri čemer se zavezuje morebitne napake oz. nedelovanje odpraviti v najkrajšem možnem času. Spletna trgovina je uporabnikom ponujena v obliki ˝takšna, kakršna je˝. Prodajalec ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitne posledice, ki bi nastale zaradi napake ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.

Prodajalec ne jamči za točnost in zanesljivost podatkov na spletni strani. Uporabnike pozivamo, da nam, v kolikor opazijo napako na naši spletni strani, to sporočijo na: info@swissbed.si.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.swissbed.si je last prodajalca KANES d.o.o. Vse vsebine, objavljene na spletni strani www.swissbed.si so last prodajalca. Prepovedana je vsakršna uporaba teh vsebin, ne glede na obliko (tekst, slikovni material, video material) in razlikovalnih znakov prodajalca. Prepovedano je kakršnokoli razmnoževanje, prepisovanje, distribuiranje ali kakršnokoli razširjanje vsebin in razlikovalnih znakov brez izrecnega soglasja prodajalca.